Kielce – szukamy naszej kotki


zuzia 1

Mam nadzieję, że siła internetu będzie w tym przypadku wielka – szukamy naszej Zuzi,

dorosłej kotki o drobnej budowie, która ostatni raz widziana była w poniedziałek

12.06.2017 na ul. Marmurowej w Kielcach. Kotka jest nieufna i raczej ciężko będzie

osobom trzecim złapać ją, dlatego proszę o kontakt w przypadku znalezienia podobnego

kota.

Po kolejnych nocnych poszukiwaniach nadal nic nie wiadomo. Jak było pusto bez Zuzki,

tak pozostało. Wróciłam załamana, ale na szczęście od rana znowu działam. I tak

wymyśliłam coś, co dało mi nową nadzieję – jeśli mogę prosić o kilka rzeczy tych z Was,

którym się chce angażować w tę sprawę, to będę wdzięczna:

20170122_203456

– UDOSTĘPNIAJCIE INFORMACJĘ O ZUZI WSZĘDZIE

Proszę, udostępniajcie gdzie się da. U siebie na tablicach na fb, w wiadomościach

prywatnych, poprzez maile, na grupach o różnej tematyce (niekoniecznie kocich, mogą

to być grupy miłośników tańca irlandzkiego, spadochroniarstwa, stepowania – niech post

pójdzie w świat), na swoich fanpage’ach, stronach www, blogach… Chciałabym, by o Zuzi

dowiedziało się jak najwięcej osób. A tylko z Waszą pomocą może mi się to udać.

– POMÓŻCIE W ROZWIESZANIU PLAKATÓW

Tutaj wiem, że moja prośba wymaga już od Was dużego zaangażowania, dlatego

rozumiem, że pewnie wielu z Was nie przyłączy się do tej akcji. Ale jeśli ktoś ma

możliwość, czas i chęć wydrukować plakaty i porozwieszać je w różnych miejscach –

będę wdzięczna. Sama nie dam rady rozwiesić ich w każdym miejscu w Kielcach, ale

dzięki Waszej pomocy mogę zwiększyć zasięgi.

Powieście plakaty w swoich blokach, na bramach, u weterynarza, w miejscu pracy, w

bibliotece, sklepie i wszędzie tam, gdzie możecie… Jeśli chcecie rozwiesić plakaty a nie

macie jak wydrukować – z przyjemnością dostarczę Wam cały sprzęt. Tylko napiszcie na

mkwawrzykowska@gmail.com lub na fb.

– MÓWCIE O ZUZI

Tutaj szczególnie ważne jest to w przypadku ludzi, którzy nie żyją w świecie internetu.

Do nich też muszę dotrzeć! Dlatego jeśli możecie mówcie komu tylko się da o tym, że

zaginęła w okolicach Pakosza bura kotka. Poczta pantoflowa działała cuda zawsze, a

teraz szczególnie cud jest potrzebny!

Jeśli macie jeszcze jakieś pomysły co robić, gdzie i jak szukać – piszcie i dzwońcie. A tym

wszystkim, którzy do tej pory wysyłali porady, dzwonili i mówili co robić mówię –

dziękuję!!!

 

Link do kilku miejsc, gdzie już informacja o Zuzi poszła w świat:

Nie wspomnę do ilu miejsc pisałam informację, by udostępniono post o Zuzi.

Jeżeli macie jeszcze pomysły, gdzie powinnam pisać dajcie znać. Zbieram listę takich miejsc…

Pozdrawiam z nadzieją, że szybko będę mogła napisać Wam, że ogłoszenie nieaktualne, kot znaleziony siedzi mi na kolanach…

PS Kontakt do mnie:

694 394 800

mkwawrzykowska@gmail.com

20170328_180903

Skomentuj

