Ale o co chodzi?


zmiany-zmiany-zmiany

Witajcie,

jeśli jeszcze nie widzieliście to właśnie blog się zmienił. Zmienił się i dla Was, i dla mnie.

Nie wiedziałam jak połączyć te wszystkie wizje, które miałam w głowie z możliwościami tego bloga. Jak połączyć jego nazwę, bazującą na moim panieńskim nazwisku, z moim nowym, małżeńskim.

Trochę trwało nim siadłam do tego wszystkiego. Jak do wszystkiego co kreatywne, tak i do zmian na blogu potrzebowałam czasu.

Liczę, że nadal będziesz stałym gościem u mnie. Chciałabym, aby było Ci tu dobrze, dlatego bardzo cenne są wszelkie wskazówki, co byś zmienił, czego Ci brakuje lub czego jest tu za dużo.

Pisz śmiało, czekam,

Marysia

Skomentuj

