Jak zrobić choinkę z guzików?


Pewnie wiecie, że oszalałam na punkcie guzików. Zrobiłam z nich już użytek w wielu dekoracjach, ale jeszcze brakowało mi ich w świątecznych ozdobach. Postanowiłam zatem zrobić choinkę z guzików. Bardzo prostą, bardzo efektowną i z efektem „wow”.

Robi się ją niezwykle prosto, chociaż trzeba poświęcić jej troszkę czasu.

Co będziecie potrzebować?

  • ramki na zdjęcia,
  • papieru o dość dużej gramaturze,
  • mnóstwa guzików, o różnej wielkości,
  • kleju na gorąco,
  • brokatu w sprayu.

Pierwszy krok to przygotowanie kartki papieru pod rozmiar ramki, następnie warto naszkicować kształt choinki i na sucho, bez kleju sprawdzić jak guziki się rozkładają. To jest najbardziej czasochłonne zajęcie. Trzeba wybrać odpowiednie guziki, potem sprawdzić czy da się z nich ułożyć ładną choinkę i dopiero na koniec można zacząć kleić. Ja jeszcze na sam koniec spryskałam delikatnie brokatem w sprayu moją ręcznie robioną choinkę z guzików, aby nadać jej świątecznego blasku. Ostatni krok to cieszenie się z efektu swojej pracy 😀

Do czego można wykorzystać ręcznie robioną choinkę z guzików?

  • jako dodatek do prezentu,
  • zamiast kartki świątecznej,
  • w przypadku braku możliwości posiadania choinki może ją nawet zastąpić ;),
  • jako dekoracji.

A Wy jakie ciekawe dekoracje w tym roku zrobiliście? Pochwalcie się szybciutko w komentarzach 😀

Pozdrawiam,

Marysia

 

PS Zdjęcia mojego autorstwa, obróbka Karol Wawrzykowski zwany mężem mym www.wawrzykowski.pl

One thought on “Jak zrobić choinkę z guzików?

Skomentuj

