Wiosenna dekoracja w słoiku


Kto z nas nie kocha wiosny? No dobra, znam takich co jej nie lubią, ale nawet na nich robią wrażenie pierwsze jej oznaki. Nie wiem jak Wam, ale mnie wiosna kojarzy się z tulipanami i hiacyntami. I chociaż tulipany kupuję dość często, to ostatnio pierwszy raz nabyłam hiacynta. I powiem szczerze, że nie bardzo wiedziałam co z nim zrobić. Nie pasował mi do tradycyjnych doniczek, nie pasował mi do osłonek, nie miałam w zasadzie w czym go ugościć. Myślałam o filiżance, ale żadna do niego nie pasowała. I wiecie co zrobiłam? Wyciągnęłam po prostu mój ukochany słoik, słoik wielorazowego użytku, słoik o wielu zastosowaniach, słoik dekoracyjny, słoik rustykalny…Czyli po prostu słoik, w którym trzymałam pewnie jakieś konfitury, a teraz trzymam tam kwiat. I nie ukrywam, że uwielbiam słoiki, wykorzystywałam już je na moim blogu do wielu zadań (zachęcam zobaczyć słoiki jako dekoracje ślubne, słoiki jako lampiony, słoiki jako doniczki dla ziół, etc.). I jak znam siebie – pewnie znajdę jeszcze ze 100 ich zastosowań. Tym razem jednak w skromnej szacie – słoik jako dekoracja wiosenna.

A Wy, w czym trzymacie hiacynty i inne oznaki wiosny? Podpowiedzcie 🙂

Pozdrawiam,

Marysia

PS Fotografie tym razem moje 😀 Ale obróbka jak zwykle nieoceniony mąż Karol Wawrzykowski www.wawrzykowski.pl 

Skomentuj

