Słoik pełen serc


Witajcie,

Ci, którzy mnie odwiedzają już od dawna wiedzą, że na pytanie „jaki prezent na Walentynki” odpowiem – ręcznie robiony. Każdy, dosłownie każdy z nas może zrobić samemu prezent dla najbliższej osoby. Nie trzeba mieć specjalnie dużego talentu, wystarczy tylko trochę chęci:D

I dziś właśnie pokażę Wam mój sposób na wyjątkowy prezent dla bliskiej osoby. I nieważne czy są to Walentynki, urodziny, imieniny czy święta. Taki prezent może być zrobiony każdemu, na każdą okazję i przez każdego 😀

Co trzeba mieć, aby zrobić własnoręcznie prezent na Walentynki, urodziny, imieniny?

  • ładny, dekoracyjny słoik (do kupienia np. w Pepco; ja użyłam słoika po kawie rozpuszczalnej),
  • wstążkę do wywiązania kokardy,
  • słodycze, które włożymy do słoika (ja upiekłam pierniki w kształcie maleńkich serc, ale mogą to być cukierki, albo wycięte serca z wypisanymi wyznaniami miłosnymi, życzeniami,etc.),

I jak widzicie, nie jest to trudne. A na pewno taki własnoręcznie zrobiony prezent ucieszy tego, kogo obdarowaliście 😀

Chcecie dołączyć do tego kartkę? Zapraszam do wpisu, w którym krok po kroku omawiam jak zrobić własnoręczną kartkę:

WALENTYNKOWE KARTKI – TUTORIAL

Mam nadzieję, że zainspirowałam Was do zrobienia własnoręcznego prezentu dla bliskiej osoby. Pochwalcie się proszę tym, co zrobiliście 🙂

Pozdrawiam,

M

PS Zdjęcia jak zwykle zrobione przez Karola Wawrzykowskiego www.wawrzykowski.pl

One thought on “Słoik pełen serc

Skomentuj

