Gadżety do fotobudki cz.2


Witajcie,

jeśli znacie już mój blog to wiecie, że wiele już gadżetów tego typu powstało. Nawycinałam się ich, nakleiłam i nawysyłałam do różnych osób 😀 Ale najważniejsze – na każdej z imprez spełniły swoją rolę.

Gadżety te dawałam mojemu Karolowi jak chodził fotografować młodzież na Studniówkach (podobno idealnie rozkręcały pozowane zdjęcia). Wąsy, usta i kapelusiki występowały jako śmieszny gadżet na wielu imprezach rodzinnych i tych dla znajomych. Były też ciekawą atrakcją na weselu moich przyjaciół i na … moim własnym 🙂

Poniżej zachęcam do obejrzenia wcześniejszych wpisów dotyczących gadżetów do fotobudki:

Gadżety do fotobudki

Nie śmiej się pod wąsem z wąsa

A tu zapraszam do obejrzenia tych gadżetów, które najpierw wykonałam na zamówienie Pani Aleksandry na imprezę firmową, a potem takie same zrobiłam na swój własny ślub:

 

A tak wyglądały w trakcie użytkowania:

 

Polecam serdecznie wykonać takie gadżety. Oczywiście można uruchomić wyobraźnię i zrobić zupełnie inne akcesoria do fotobudki, np. zgodnie z motywem przewodnim ślubu, imprezy czy eventu.

Jeśli macie pomysł jakie można wykonać jeszcze gadżety dajcie znać w komentarzu.

Pozdrawiam,

Marysia

PS Zdjęcia wykonał Sebastian Zimmer, Karol Wawrzykowski

Skomentuj

