Ceramiczna podkładka


Witajcie,

dzisiaj chciałam Wam pokazać coś, co już dawno zrobiłam i w zasadzie o czym zapomniałam, że istnieje. Ale nie dlatego, że jest to coś bezużytecznego. Wręcz przeciwnie – służy mi to każdego dnia i przez to stało się dla mnie praktycznie niewidzialne. To coś to ceramiczne „łóżeczko” dla kartek, podkładka. Leży to sobie w stałym miejscu i jest jedną z najbardziej użytecznych rzeczy, jakie zrobiłam w pracowni ceramicznej. Zrobienie tego było niezwykle łatwe, pewnie spokojnie można zrobić takie z masy solnej.

Robi się kwadrat, wygina się mu rogi, wsadza do pieca by wyschło, a potem się tego używa. Fajny drobiazg na biurko do pracy czy do domu.

Ot takie nic, a jakie przydatne 😀

Pozdrawiam,

M

PS Jak zwykle zdjęcia robił mój Karol www.wawrzykowski.pl

 

Skomentuj

