Nominacja


Witajcie,

 

miło mi poinformować, że zostałam wyróżniona przez Asię z GOSPODA LITERACKA do Liebster Blog Award [,,Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”]

Odpowiadam zatem na pytania od Asi:

1. Czym jest dla ciebie prowadzenie bloga?

Chwilą tylko dla mnie i moich wyrobów..

2. Psy czy koty?

Psy za wierność, koty za niezależność🙂

3. Wolny wieczór – książka czy film?

Ostatnio częściej film, ale tylko dobrze wyselekcjonowany i z narzeczonym. A jak książka- to ostatnimi czasy biografie znanych kobiet🙂

4. Ulubiona przekąska.

W zależności od nastroju- czasem jabłko, czasem chips😀

5. 3 najważniejsze akcesoria kuchenne.

Piekarnik, palnik i patelnia😀

6. Pasja czy kasa?

Marzenie- przez pasję do kasy😀

7. Najważniejsza przyprawa w kuchni.

Szkoda, że nie mogę pokazać jak to zawsze mój Karol robi..Spróbuję słowami- weź szczyptę serca i dodaj ją od siebie a potrawa będzie wyśmienita😀

8. Twój sukces edukacyjny.

Ciągle przede mną😀

9. Jestem dumna z…

mojego Karola🙂

10. Kiedy oglądam inne blogi, najważniejsze jest dla mnie…

Nie tylko treść tego co na blogu, ale i forma podania tej treści.

11. Co wyróżnia Twój blog od innych o podobnej tematyce?

Sądzę, że różnorodność tego co się na nim pojawia…

A to moje 11 blogów, które nominuję:

TOKA TOKA

KAROL WAWRZYKOWSKI FOTOGRAF

SABATÓWKA

PROJEKT KIELCE

MAGIA RĘKODZIEŁA

ANNA SŁAWETA BLOG

JENNY DO YOU LIKE A DRESS

CZAS GENTLEMANÓW

AGNIESZKA KUCHARSKA

PLUSZOWE SNY

MY PERFECT DAY

I moje pytania do Was?

1. Blog powstał, bo…?

2. Inspiracje czerpię z…

3. Kiedy nie masz weny to …?

4. 3 najważniejsze zasady pisania bloga według Ciebie?

5. Jak powstała nazwa Twojego bloga?

6. Relaksuje mnie…

7. Góry czy morze?

8. Słodko czy słono?

9. WordPress czy Blogspot?

10. Smak z dzieciństwa…

11. Kanapa czy fotel?

 

Czekam na Wasze odpowiedzi i pamiętajcie- musicie nominować 11 blogów🙂

 

Pozdrawiam,

 

MZ

 


One response to “Nominacja

Skomentuj

