Gadżety do fotobudki


WAW_1928

Witajcie,

dzisiaj chciałam zaprezentować jeden z takich gadżetów, który potrafi zmienić nudne zdjęcia na imprezach, weselach, eventach w pełne emocji, śmiechu i zabawy fotografie. Są to oczywiście wąsy i usta na patyku czyli gadżet, który od kilku sezonów króluje przed obiektywami. Nie ukrywam, że uwielbiam wszystko co jest bardzo proste, a w swej prostocie mistrzowskie. A te gadżety właśnie takimi są. Nie tylko można je zrobić samemu i to szybko, to jeszcze nie wymagają wielkich nakładów pieniężnych. I co najważniejsze- nawet największe sztywniaki w końcu będą się dzięki nim prężyć przed obiektywem aparatu!

Jakiś czas temu pokazywałam Wam same wąsy: NIE ŚMIEJ SIĘ POD WĄSEM Z WĄSA

Jakiś czas temu Pani Marlena poprosiła mnie o wykonanie ponad 100 wąsów i ust! I tak oto wyglądały:

 

WAW_1929

WAW_1932

WAW_1933

WAW_1934

WAW_1935

WAW_1936

WAW_1939

WAW_1942

WAW_1943

WAW_1944

WAW_1948

A już niebawem wrzucę także zdjęcia gadżetów do fotobudki, które wykonywałam na imprezę firmową dla Pani Aleksandry🙂

Pozdrawiam,

MZ

PS. Zdjęcia jak zwykle dzięki mojemu kochanemu Karolowi wawrzykowski.pl


One response to “Gadżety do fotobudki

Skomentuj

