Retro decu czyli skrzynia pełna skarbów


vintage travel

Witajcie,

jakiś czas temu moja znajoma konsultantka ślubna ze Śląska poprosiła mnie o wykonanie prezentu na ślub jej pary. Motyw przewodni- Vintage travel, kolorystyka- brązy, beże. Pomyślałam – wow, wchodzę w to! Uwielbiam retro, uwielbiam podróże, uwielbiam skrzyneczki więc przyłożyłam się jak należy😉 A jak wyszło? Ano tak:


vintage travel
vintage travel

vintage travel

vintage travel

vintage travel

vintage travel

vintage travel

vintage travel

vintage travel

vintage travel

vintage travel

vintage travel

vintage travel

vintage travel

vintage travel

A tu nasz mały pomocnik, bez którego nie da się nic w domu zrobić:

vintage travel

PS. Nie ukrywam, że jest to wbrew pozorom najbardziej czasochłonna jak do tej pory skrzyneczka. I jakoś jak do tej pory- jedna z ulubionych🙂

PS.2 A zdjęcia jak zwykle popełnił mój jedyny, pracowity i cierpliwy Karol Wawrzykowski. Zajrzyjcie do niego na stronę wawrzykowski.pl


4 responses to “Retro decu czyli skrzynia pełna skarbów

Skomentuj

