Folk!


skrzyneczka kaszubski wzor

Kochani,

ostatnio troszkę zaniedbałam bloga, ale nie oznacza to że niczego nie robię.

Dziś skrzyneczka z jednym z moich najukochańszych folkowych wzorów – kaszubskim. Skrzyneczka pomalowana na kość słoniową i ozdobiona serwetką, która przyjechała do mnie specjalnie z Kaszub!

Nie będę ukrywać, że jest to najbardziej czasochłonny do wycięcia i wyklejenia wzór z jakim miałam do tej pory do czynienia! Ale niestety, przez to że moja perfekcyjność widzi niedoróbki – nie trafiła na prezent😦 Póki co siedzi u mnie na półce i czeka na pomysł jak ją naprawić…

Ale i tak prezentuję ją na blogu – bo jest jedną z moich ulubionych🙂

skrzyneczka kaszubski wzor

skrzyneczka kaszubski wzor

skrzyneczka kaszubski wzor

skrzyneczka kaszubski wzor

skrzyneczka kaszubski wzor

skrzyneczka kaszubski wzor

Zdjęcia popełnił (jak zawsze) mój Karol Wawrzykowski wawrzykowski.pl

Z pozdrowieniami,

Marysia Zając


Skomentuj

