Słoik – doniczka


doniczka słoik

Witajcie,

nigdy nie posądzałam się o próby zostania zielarka, ogrodnikiem, hodowcą roślin ani żadną z tych osób, która ma pod opieką rośliny. Niektórzy mają rękę do kwiatów, ja zaliczałam się do tych drugich. Ale uparty ze mnie człowiek i na nieszczęście niektórych roślin postanowiłam jednak jakieś pohodować. Do owej sesji dotrwały tylko dwie z nich – Miętuś i Tymuś, bo Bazuś już umarł. Do dnia dzisiejszego ostał się jeno Miętuś, a dołączył do nich Lawenduś, Rozmarynuś, Szałwiuś i Miętuś Jr. I powiem Wam, że powoli ręka kata łagodnieje i zielono się robi na moim balkonie 🙂 Obiecuję dołączyć zdjęcia reszty mojej zieleninowej rodzinki.

Ale przecież to nie blog o kwiatach, więc nie rzecz w tym jak one się trzymają, ale w czym je trzymam. Próby utrzymania ich w słoikach niestety nie uważam za udaną chociaż bardzo żałuję. Wizualnie wyglądały lepiej. Z obserwacji wynika, że tylko Miętuś lubi słoik, reszta trafiła do glinianych donic.

Kolejne ułatwienie – to proporczyki z nazwami tego, co w danej donicy czy słoiku się znajduje. Aby podczas gotowania nie pomylić ziół i przypadkiem nie zepsuć tym smaku 🙂

Proporczyk wykonałam z długiego patyczka do szaszłyków, kawałka płótna i czarnego pisaka do płyt cd 🙂 Banalne i bardzo pomocne dla takich zapominalskich jak ja 😀

doniczka słoik

doniczka słoik

doniczka słoik

doniczka słoik

doniczka słoik

doniczka słoik

doniczka słoik

doniczka słoik

doniczka słoik

doniczka słoik

doniczka słoik

doniczka słoik

doniczka słoik

Ze słonecznymi pozdrowieniami ode mnie i mojej zielskiej rodzinki,

MZ

PS. Zdjęcia jak zwykle cierpliwie wykonuje mój ukochany Karol Wawrzykowski. Zaglądajcie do niego także, bo dzięki temu będzie mniej marudził podczas podsuwania mu kolejnych przedmiotów do sfotografowania 🙂 A dzięki temu i ja i Wy  i oczywiście On skorzystamy 🙂

wawrzykowski.pl

9 uwag do wpisu “Słoik – doniczka

  1. Mnie też ciężko idzie z roślinami dlatego ze świeżych ziół to tylko dzika mięta z podwórka, która przyznam, że jest idealna na miętóweczkę :)…

  2. Moja przyjaciółka zrobiła sobie lampioniki wieszane na oknie w tym stylu. Zamiast rośliny w środku piasek i świeczka… piękność. W zestawię z miętą i innymi w takiej doniczce wyglądałoby rewelacyjnie 🙂 MUSZĘ jej pokazać Twoje rozwiązanie 🙂

Skomentuj

