Czas na kalendarz – prototyp


notatnik diy

Witajcie,

jakiś czas temu dostałam w prezencie jeden z kalendarzy z serii – rozdajemy je każdemu bo są firmowe i nikt ich już nie chce. No i cóż – okładka granatowa z wielkim tirem wytłoczonym…Kwiecień był a ja nadal bez kalendarza, bo nie mogłam znaleźć żadnego, który mi się spodoba i będzie w cenie adekwatnej do moich możliwości. Przygarnęłam zatem tira i od razu wiedziałam, że muszę coś z nim zrobić. Pewnego leniwego popołudnia siadłam, rozmontowałam go, przygotowałam klej na gorąco, płótno, koronkę, guzik, sznurek, kawę i zabrałam się do pracy. Po około 1,5 h byłam bogatsza o nowe doświadczania w związku z przerabianiem notatnika, a także – zyskałam kalendarz  który mi się podoba 🙂 No i wędruje ze mną w torebce i jak na razie – oboje jesteśmy z siebie zadowoleni. A to że nie jest doskonały – to tylko świadczy o tym, że jest moim pierwszym. Miło sobie wędrujemy i słuchamy jak fajnie i oryginalnie się prezentuje.

notatnik diy

notatnik diy

notatnik diy

notatnik diy

notatnik diy

notatnik diy

notatnik diy

notatnik diy

notatnik diy

Fot. Karol mój nieoceniony Wawrzykowski wawrzykowski.pl

Pozdrawiam i uciekam kończyć inne moje wyroby 🙂

MZ

4 thoughts on “Czas na kalendarz – prototyp

Skomentuj

