Konwaliowo i komuniowo


komunia zaproszenia diy

Witajcie,

jakiś czas temu zostałam poproszona przez znajomą o zrobienie zaproszeń na Komunię jej córki. Miałam bardzo konkretne wytyczne – zaproszenia miały być wykonane w podobnym klimacie co bony upominkowe Mika Stach (zdjęcia TUTAJ), kolorystyka miała być biało – miętowa. Z tak konkretnym zamówieniem nie było problemu – zaproszenia powstały dość szybko i już prawdopodobnie są wręczane najbliższej rodzinie🙂

Zaproszenia są wykonane z papieru o kolorze mięty, jednostronne (14×12 cm), z nadrukiem w kolorze czarnym zapakowane w kopertę wykonaną przeze mnie z pergaminu (160g). Karta ma przewiązaną białą wstążkę, która ułatwia wyjmowanie jej z koperty. Każda karta ma unikalną ręcznie namalowaną konwalię. I to właśnie był dla mnie najważniejszy punkt tego zaproszenia. Szukałam motywu, który będzie kojarzył się z wiosną, świeżością i oczywiście z głównym powodem wykonywania zaproszenia czyli Komunią. Konwalia łączyła dla mnie wszystkie te symboliki z oczekiwaniami stawianymi mi przez znajomą.

Samo zaprojektowanie zaproszenia do druku przysporzyło mi najwięcej czasu. Po wybraniu tekstu szukałam odpowiedniego kroju pisma, który będzie idealny do zaproszenia na Komunię. Uznałam, że staranny wykaligrafowany motyw pisma jakby dziecięcego idealnie wkomponuje się w całość projektu. I według mnie – znalazłam takowy🙂

Zapraszam do obejrzenia i zachęcam do komentowania:

komunia zaproszenia diy

komunia zaproszenia diy

komunia zaproszenia diy

komunia zaproszenia diy

komunia zaproszenia diy

komunia zaproszenia diy

komunia zaproszenia diy

komunia zaproszenia diy

komunia zaproszenia diy

komunia zaproszenia diy

komunia zaproszenia diy

komunia zaproszenia diy

Zdjęcia – Karol Wawrzykowski wawrzykowski.pl

Druk – drukarnia Pana Adama Cedro 

Pozdrawiam,

MZ

PS. Jeśli jeszcze nie macie zaproszeń na Komunię – zapraszam do składania zamówień na ostatnią chwilę🙂


4 responses to “Konwaliowo i komuniowo

Skomentuj

