Czas na piknik, piknik


dekoracje slubne

Witajcie,

postanowiłam w kolejnym wpisie przybliżyć Wam moją zasadę – diabeł tkwi w szczegółach. Czyli o dekoracjach przez bardzo małe d, które jednak mają wielkie znaczenie.

To co dziś chcę Wam zaprezentować to drobne i delikatne szczegóły wykonane dla mojej pary z 2012 roku, kiedy to jeszcze byłam konsultantką ślubną. Wiola i Will wybrali na motyw ślubu turkus i czekoladę i dlatego cała koncepcja ich ślubu opierała się właśnie na tych kolorach.

Oprócz miliona rzeczy jakimi zajmowałam się podczas realizacji, były także takie drobnostki jak pomysł i aranżacja podczas sesji narzeczeńskiej i kilka drobnych dekoracji podczas wesela.

Ale zacznijmy od początku. Mój Karol był fotografem ślubnym Wioli i Willa. Zdjęcia z sesji narzeczeńskiej miały stać się elementem dekoracji na weselu, dlatego wspólnie z parą młodą postanowiliśmy i sesję wystylizować. Powstał pomysł pikniku. Koc, kosz, słodkości, kwiaty i inne detale były na mojej głowie, natomiast Karol znalazł miejsce i wykonał, w tempie ekspresowym obrobił i wywołał zdjęcia, które następnie ja powiesiłam nad księgą gości na weselu. Stworzyłam w ten sposób kącik do którego każdy podchodził, aby zobaczyć zdjęcia pary młodej. A skoro już się tam znalazł – zostawiał swój wpis w tradycyjnej księdze gości.

O samej sesji więcej można poczytać na blogu Perfect Moments http://www.blog.perfectmoments.pl

Zapraszam do oglądania:

engagement shoot (9)

engagement shoot (12)

engagement shoot (20)

engagement shoot (21)

engagement shoot (22)

engagement shoot (24)

Kwiaty – zebrane w polach i związane turkusową wstążką (musicie uwierzyć mi na słowo):engagement shoot (17)

engagement shoot (18)

W łubiance przyjechały ze mną moje przybory (nożyczki, wstążki, etc.), ale szybko zostały z niej wyrzucone, a na ich miejsce pojawiły się jabłka. W sadzie było ich pełno. Żal było z tego nie skorzystać:
engagement shoot (26)

engagement shoot (28)

engagement shoot (33)

A oto wspomniany kącik z księgą gości. Sznurek, klamerki pomalowane turkusową farbą, zdjęcia z sesji narzeczeńskiej i gotowe:
Wiola & Will (15)

Wiola & Will (17)

Wiola & Will (18)

A na stołach – także mały akcent. Oprócz pastelowych dekoracji wykonanych przez florystkę pojawiły się nietypowe winietki – ferrero rocher. Oczywiście projekt i wykonanie winietki we współpracy z drukarnią:

winietka ferrero rocher

winietki ferrero rocher

I w tej opowieści zbliżamy się do końca 🙂 Mam dla Was jeszcze kilka różnych szczegółów dekoracyjnych, które wykonywałam. Do zobaczenia zatem wkrótce 🙂

Zdjęcia – Karol Wawrzykowski wawrzykowski.pl

Więcej zdjęć z samego reportażu na blogu fotografa Karola Wawrzykowskiego:

Wiola i Will – reportaż i plener

Wiola i Will – sesja narzeczeńska

A także zachęcam do obejrzenia wpisu na blogu Perfect Moments:

Sesja narzeczeńska w sadzie

Turkus z czekoladą czyli ślub Wioli i Willa

Pozdrawiam,

MZ

3 thoughts on “Czas na piknik, piknik

Skomentuj

