Fiolet&róż na okrągło czyli jednak o troszkę innej papeterii ślubnej


papeteria slubna

Witajcie,

dziś będzie ślubnie. Przez bardzo długo czas związana byłam zawodowo ze ślubami. Do moich obowiązków należało dobrze zorganizować i jeszcze lepiej skoordynować wesele. Jednym z moich zadań jako konsultanta ślubnego było tworzenie wizji zgodnej z oczekiwaniami pary młodej. W tym także w bardzo dużej mierze odpowiadałam za stronę estetyczną przyjęcia. I chociaż zwykle posługiwałam się pomocą sprawnych dekoratorów, florystów czy grafików i mnie zdarzało się coś przygotować.

Dziś chciałam przedstawić jedną z takich realizacji. Wymyśliłam i z pomocą grafika stworzyłam projekty okrągłych winietek, numerków stołów i tablicy z rozsadzaniem gości. Wszystko w kolorach przewodnich ślubu – pudrowego różu i fioletu.

Winietki i numerki na stołach postawiłam dzięki podstawkom wykonanym z pleksi. Całość projektu i wykonanie papeterii należało do mnie i zespołu moich pomocników, którzy przed weselem pomagali mi kleić poszczególne warstwy kół do siebie.

Tablicę natomiast wykonałam na gotowym płótnie malarskim jedynie przyklejając do niej uprzednio sklejone karty oznaczające stoły. Do ozdoby użyłam także tasiemek pasmanteryjnych.

tablica z rozsadzeniem gości

Spód winietek i numerków stołów był fioletowy, natomiast mniejsze koło, gdzie był już nadruk – wykonaliśmy na bladoróżowym papierze:
winietki

Dla ułatwienia odnalezienia się gościom – każdy numer stołu zawierał także spis wszystkich biesiadników:

numer stołu

Postanowiłam także nieco inaczej niż zwykle ułożyć serwetki – zrobiłam z nich … kokardy:

papeteria ślubna

Pomysł z kokardą stał się inspiracją dla mojej pary, aby uczynić go motywem przewodnim ślubu:

papeteria ślubna

Okrągłe winietki bardzo dobrze pasowały do stylizacji i świetnie komponowały się z okrągłymi stolikami gości:

winietka

A na koniec kilka dosłownie małych szczegółów z bufetu słodkiego – słodkości wybrane pod kolor motywu, schowane w szklane naczynia i przewiązane fioletową wstążka. Niby nic, a mały akcent w strefie łasuchów zachowany:


bufet słodki

słodki bufet

Więcej zdjęć z tego wesela odnajdziecie na blogu Perfect Moments – zapraszam http://www.blog.perfectmoments.pl

Zdjęcia – Karol Wawrzykowski

Pozdrawiam i obiecuję, że jeszcze kilka „ślubniaczków” na pewno się znajdzie.

MZ


Skomentuj

