Lawendowo szkatułkowo


Witajcie,

dziś będzie o tym, jak powstała lawendowa szkatułka.

Niedawno napisała do mnie Alicja, że spodobała jej się szkatułka wykonana jakiś czas temu w kolorach bieli i fioletu przeze mnie (SZKATUŁKA NA BIŻUTERIĘ). Alicja miała zatem 3 konkretne prośby – szkatułka miała być biała, fioletowa i średniej wielkości. Nie chcąc wykonywać takiej samej, jak poprzednia – zaproponowałam lawendę.

Jak zwykle chciałam ją maksymalnie spersonalizować, dlatego oprócz typowego motywu lawendowej serwetki wzbogaciłam skrzyneczkę – o własne gałązki jednego z moich ulubionych kwiatów.

Dodatkowo krawędzie skrzyneczki nie tylko pociągnęłam ciemną farbą, ale miejscami dodałam jeszcze lawendowego koloru. Środek tylko delikatnie pobieliłam jasną farbą i wyłożyłam fioletowym filcem (który jak zwykle na zdjęciach wychodzi jak ultramaryna :/).

Zapraszam do oglądania:

szkatułka na biżuterię diy

szkatułka na biżuterię diy

szkatułka na biżuterię diy

szkatułka na biżuterię diy

szkatułka na biżuterię diy

szkatułka na biżuterię diy

szkatułka na biżuterię diy

szkatułka na biżuterię diy

szkatułka na biżuterię diy

szkatułka na biżuterię diy

szkatułka na biżuterię diy

szkatułka na biżuterię diy

szkatułka na biżuterię diy

szkatułka na biżuterię diy

szkatułka na biżuterię diy

Zdjęcia jak zwykle wykonał Karol Wawrzykowski wawrzykowski.pl, któremu jestem bardzo wdzięczna jak zawsze za wszelką fotograficzną i niefotograficzną pomoc 🙂

Pozdrawiam,

MZ

PS. A w mojej „pracowni” robią się zupełnie inne niż dotychczas szkatułki! Obserwujcie mój blog, bo niedługo będę się nimi chwalić!

One thought on “Lawendowo szkatułkowo

Skomentuj

