Tutoriale w sieci


logo

Witajcie,

w weekend zaczęłam tworzyć tutoriale na popularnym serwisie Tipy.pl, gdzie możecie znaleźć odpowiedzi jak krok po kroku wykonać wiele ciekawych rzeczy (od wyleczenia trądziku, po przygotowanie własnoręcznie stołu do jadalni). Zadając pytanie „jak zrobić…?” dostaniecie odpowiedź praktycznie na wszystkie nurtujące Was pytania.

Postanowiłam i ja dołączyć do grona dających odpowiedź na nurtujące pytania w dziale Hobby, Gry i Zabawy > Rękodzielnictwo > Inne projekty i wyroby

Znajdziecie jak do tej pory odpowiedź na 3 pytania:

Jak zrobić własnoręcznie kartkę z guzików?

jak zrobic kartke z guzikow tipy pl

Jak zrobić własnoręcznie kartkę z folii bąbelkowej?

jak zrobic kartke z folii babelkowej

Jak zrobić własnoręcznie kartkę z proporczykami?

jak zrobic kartke z proporczykami

Miło mi też poinformować, że dziś moje porady znalazły się na głównej stronie serwisu i dodatkowo były promowane w newsletterze dnia 🙂

tipy.pl główna

tipy.pl newsletter

Jak widzicie w tym jednym miejscu możecie zasięgnąć porady jak zrobić syrop z cebuli, chińskie pierożki i kartki na różne okazję.

Polecam zaglądać 🙂 Dodam, że na pewno pojawi się więcej odpowiedzie „jak zrobić…” mojego autorstwa.

A niebawem napiszę też o innych serwisach, z którymi zaczęłam współpracę i które umieszczają moje wpisy 🙂

Maria Zając

2 uwagi do wpisu “Tutoriale w sieci

Skomentuj

