Nuty, serca i butelki, cz. 1- tutorial


butelki dekoracyjne

Witajcie,

dziś dzień kota, a ja nie mam co Wam z kotem wrzucić😦 Niestety, podkładka ceramiczna z kotem jeszcze nie skończona, a nic więcej póki co nie robiłam. Za rok się poprawię.

A teraz chciałam pokazać Wam moją nutową kolekcję. Dziś część 1, w której poznacie głównie serca wykonane z nut. Nie miałam żadnej specjalnej okazji, a jedynie ogromną chęć wykorzystania starych nut. Zakupiłam je w zamykającej się Księgarni(!). Część dałam tym, co grają, a sobie zostawiłam troszkę do wykonania dekoracji.

W drugiej części poznacie więcej inspiracji, co można zrobić ze starych gazet, niepotrzebnych książek (chociaż mam opory aby w taki sposób niszczyć książki), nut, map… W każdym razie – zbieranie starych butelek i papieru może okazać się bardzo twórcze🙂

WAW_4887

Serce w sercu

WAW_4871

Serce z klamerką – może służyć np. jako numerek stołu, albo zawieszone na ścianie będzie trzymać zdjęcie ukochanego🙂WAW_4881

Może być także winietką – tutaj winietka wykonana przeze mnie:
WAW_4882

Moje ulubione – serce z kluczem wiolinowym🙂WAW_4883
WAW_4877

WAW_4878

WAW_4879

JAK WYKONAĆ?

Do wykonania użyłam:

– kleju Magic,

– sznurka,

– starych butelek po piwie,

– drewnianej klamerki,

– patyczka do szaszłyków,

– starych zeszytów z nutami,

– szablon serca (lub można go wykonać odrysowując na papierze foremkę w kształcie serca, której używamy do wykrawania piernikowych serc),

– trochę wolnego czasu.

Najważniejsze, by mieć szablon serca, który potem odrysowujemy na papierze.

Serce z klamerką /Serce na patyku – przyklejamy do patyczka do szaszłyków, klamerki, przyczepiamy do butelki za pomocą sznurka i ozdoba gotowa.

Serce z kluczem wiolinowym wymaga troszkę więcej wprawy. Należy naszykować odpowiedniej długości sznurek pokryty klejem, który odcinek po odcinku przyklejamy do serca tworząc klucz wiolinowy. Można wcześniej naszkicować delikatnie klucz wiolinowy ołówkiem i najpierw nałożyć na niego klej a potem sznurek.  Potem doklejamy pozostałą część sznurtka tak, aby uzyskać „zawieszkę”.

Serce trójwarstwowe – trzeba wyciąć trzy paski różnej wielkości, ale takiej samej szerokości. Składamy je od najmniejszego do największego, sklejając je. I gotowe!

Miłego dekorowania🙂

MZ

Zdjęcia – Karol Wawrzykowski wawrzykowski.pl


One response to “Nuty, serca i butelki, cz. 1- tutorial

Skomentuj

