Bon podarunkowy dla wizażystki


bon upominkowy ręcznie robiony

Witajcie,

dziś chcę Wam zaprezentować zrobione własnoręcznie bony podarunkowe dla niezwykłej wizażystki i stylistki. Jeśli jesteście z okolic Poznania – koniecznie wybierzcie się do Magdy Stachurskiej Miki Stach na makijaż, fryzurę, stylizację czy chociażby samą analizę kolorystyczną:

Mika Stach mikastach.com

Magda lubuje się w kosmetykach naturalnych, eko. Jej logo i strona idealnie współgrają z idea Magdy – naturalności, świeżości, stylu, ale i klasyki … Jej stylizacje są dziewczęce, ale bardzo zmysłowe…Nierzadko widać w nich nutkę retro czy vintage.

bon upominkowy ręcznie robiony 1

bon upominkowy ręcznie robiony 4

bon upominkowy ręcznie robiony 5

bon upominkowy ręcznie robiony 5

bon upominkowy ręcznie robiony 7

bon upominkowy ręcznie robiony 9

bon upominkowy ręcznie robiony 10

bon upominkowy ręcznie robiony 11

bon upominkowy ręcznie robiony 12

bon upominkowy ręcznie robiony 13

bon upominkowy ręcznie robiony 14

bon upominkowy ręcznie robiony 15

bon upominkowy ręcznie robiony 16

bon upominkowy ręcznie robiony 18

bon upominkowy ręcznie robiony 19

bon upominkowy ręcznie robiony 20

bon upominkowy ręcznie robiony 22

bon upominkowy ręcznie robiony 23

bon upominkowy ręcznie robiony 24

bon upominkowy ręcznie robiony 25

bon upominkowy ręcznie robiony 26

Ale wracam do bonów podarunkowych🙂 Chciałam Wam przybliżyć ich wykonanie.

Stanęłam przed wyzwaniem, gdy pewnego niedzielnego popołudnia Magda poprosiła mnie o zrobienie bonów upominkowych dla jej klientek. Tego samego wieczora powstała koncepcja i ogólna wizja – koperta z pergaminu, a w niej schowana kartka zapraszająca na wykupiony zabieg. Kolorystyka oczywiście w zieleniach, przełamana szarością. Nie ukrywam, że mnie samej pomysł spodobał się tak bardzo, że już tego samego wieczoru zamówiłam pergamin, a w przeciągu najbliższych dni szukałam odpowiednich papierów. Tutaj od razu muszę zaznaczyć, że bardzo ciężko było mi znaleźć ładne odcienie zieleni. Próbowałam szukać mięty, ale znalazłam ten odcień tylko w internetowym sklepie. Nie bardzo byłam pewna, czy zaprezentowany na stronach odcień faktycznie odzwierciedlał ten w rzeczywistości. Nie ukrywam, że setki stron przejrzałam, przełaziłam mnóstwo miejsc i zakamarków. Sklepy papiernicze czy sklepy z artykułami malarskimi to mój żywioł  więc przy okazji miałam nie lada przyjemność spędzić wiele chwil wpatrując się we wszystkie moje ukochane materiały papiernicze (no dobra przyznam się – z żadnego nie wyszłam z pustymi rękami, no nie da się inaczej – jestem papierniczą zakupoholiczką😉

Wracam jednak do samego projektu. Najwięcej czasu zajęło mi odpowiednie zaprojektowanie kopert. Na papierze szło łatwo, ale pergamin ujawnił główny problem – prześwitujący klej!!! Nie mogłam przeżyć jak to okropnie wygląda. Dlatego koniecznie musiałam zrobić to w taki sposób, aby nie było widać łączenia. Po wielu próbach tylko jedna okazała się trafna – po prostu zostawiłam podwójne skrzydełka! A tak z ciekawostek – przyglądałam się jak to robią „profesjonaliści” – klej widać! Fuj😉

Sam bon to już praktycznie nie przysparzał żadnych problemów. Wybrałam dwa odcienie zieleni – pistację i sosnę; kartkę a4 przecięłam na pół, czyli wyszedł mi rozmiar a5 złożony na pół. Gramatura podajże 240 g. Druk zleciłam nieocenionej drukarni Pana Adama Cedro – www.cedro.com.pl

Druk woskowy, tekst bardzo prosty, bo uważam że nie ma co przesadzać z treścią. Na zewnątrz logo Magdy, w środku krótki tekst „Prezent dla”, w tle widać logo Magdy.

Paczka została wysłana w zeszłym tygodniu, podobno doszła w całości🙂 Dlatego produkt jeszcze cieplutki.

Zachęcam do zakupu bonów na usługi Magdy – jest tyle okazji, aby podarować odrobinę przyjemności dla Pań, Żon, Matek, Córek, Sióstr… Niech przypomnę, że zbliżają się Walentynki, Dzień Kobiet czy chociażby Dzień Teściowej 5 marca😉

Zdjęcia jak zwykle wykonał Karol Wawrzykowski wawrzykowski.pl (co ja bym bez Ciebie zrobiła;)


One response to “Bon podarunkowy dla wizażystki

Skomentuj

