Szkatułka na biżuterię/hortensje


szkatułka na biżuterię

Witajcie,

dziś chciałam pokazać Wam szkatułkę, którą zrobiłam wspólnie z Karolem dla jego Mamy na urodziny. Podział pracy wyglądał następująco – Karol zajął się męską częścią (wyszlifował, pomalował a potem polakierował), ja natomiast ozdabiałam przyklejając zdobienia, cieniowałam,  a także pomalowałam wewnątrz szkatułkę i pokryłam dno fioletowym filcem (na zdjęciach niestety wyszedł granatowy). Skąd taki podział? Proste – z braku czasu 🙂 Ale dzięki temu podarowaliśmy wspólnie zrobiony prezent. A takie, według mnie, mają największą wartość.

Szkatułka specjalnie została zrobiona na biżuterię. Tym razem w środku jest bielona, a nie pomalowana na biało.

A oto efekt naszej wspólnej pracy:

szkatułka na biżuterię

szkatułka na biżuterię

szkatułka na biżuterię

szkatułka na biżuterię

szkatułka na biżuterię

szkatułka na biżuterię

szkatułka na biżuterię

szkatułka na biżuterię

szkatułka na biżuterię

szkatułka na biżuterię

szkatułka na biżuterię

szkatułka na biżuterię

szkatułka na biżuterię

szkatułka na biżuterię

szkatułka na biżuterię

szkatułka na biżuterię

szkatułka na biżuterię

szkatułka na biżuterię

WAW_2169

szkatułka na biżuterię

szkatułka na biżuterię

szkatułka na biżuterię

szkatułka na biżuterię

szkatułka na biżuterię

szkatułka na biżuterię

szkatułka na biżuterię

szkatułka na biżuterię

szkatułka na biżuterię

szkatułka na biżuterię

Z pozdrowieniami,

Marysia

Zdjęcia – Karol Wawrzykowski wawrzykowski.pl

3 uwagi do wpisu “Szkatułka na biżuterię/hortensje

Skomentuj

