Świąteczne kartki – jak je wykonać?


kartki święta

Witajcie,

uwielbiam Święta!!!

Dlatego oficjalnie rozpoczynam sezon na kartki, dekoracje i prezenty świąteczne ręcznie robione😀

Dziś zacznę od kartek świątecznych. W poniższych pomysłach postawiłam na minimalizm:

kartki święta

kartki święta

kartki święta

kartki święta

kartki święta

kartki święta

kartki święta

kartki święta

Jak zrobić kartki świąteczne tego typu? Będzie nam potrzebny:

– Karton a4 biały lekko prążkowany i gładki,

– raffia,

– srebrny długopis żelowy,

– nożyczki i klej magic to podstawa🙂,

– kawałek materiału – może być płótno, filc, len, etc.

Karton przygotowałam w kilku wariantach – biały i czarny w wersji połowa a4 (kartka jednostronna), biały w wersji a4 złożony na pół i czarny w wersji a4 z „drzwiczkami”. Z materiałów typu filc lub płótno należy wyciąć około 1-2 cm ozdoby np. choinkę, bombkę, serduszko, aniołka, etc.  Posłużą nam do ozdoby przygotowanych kartoników. Wzory przyklejamy klejem magic. Kartkę można także ozdobić napisami – ja wybrałam ten wariant tylko w jednej kartce – czarna w wersji jednostronnej, gdzie wielki napis zdobił górę kartki, a potem drobniejszym druczkiem wypisałam czego życzę osobie, której kartkę wręczałam🙂 Kartka z drzwiczkami została przewiązana raffią, aby obdarowany nią musiał chwilkę czasu spędzić na odpakowaniu wypisanych życzeń😀

Kartki zostały wręczone osobiście. Jeśli chcielibyście wysłać je pocztą – radzę zrobić je w mniejszych rozmiarach, aby zmieścić do koperty. Najlepiej najpierw zakupić kopertę, by dopasować do niej idealnie kartkę. Dla wytrwałych – polecam robienie kopert samemu😀

Pozdrawiam,

MZ

Foto – moje, co widać😉


Skomentuj

