Rustykalne ramki w akcji


Witajcie,

niedawno miałam okazję delikatnie zadbać o dekoracje ekspozycji zdjęć mojego Karola. Wspólnie stwierdziliśmy, że najlepiej będzie zrobić „stoisko” w stylu rustykalnym. Na starym drewnianym stoliku ustawiliśmy ramki ikeowskie, które wcześniej specjalnie przygotowałam.  Do tego sztaluga (miałam pomysł, aby ja też przerobić ale Karol kazał mi nie przesadzać😉, na której ustawiliśmy zdjęcie formatu 100×70 cm.

Wizytówki trzymał „drewniany ludzik” dla malarzy (jego też niestety nie udało mi się udekorować – powód ten sam co wyżej😉

Ramki tradycyjnie – najpierw pomalowałam na biało akrylową farba, potem przybrudziłam brązowym akrylem. I wszystko🙂 Początkowo miały to być ramki w stylu tych, które robiłam w wakacje <RAMKI RUSTYKALNE>, ale doszłam do wniosku, że te są bardziej „męskie”😉 Dlatego postawiłam na bardziej surowy charakter i nie dekorowałam już dodatkowo złota farbą ani sznurkiem.

A oto efekt:

A tak wyglądała cała ekspozycja:

Dzięki Karolu, że chciałeś mój pomysł wcielić w życie🙂

A juz niebawem lniane obrusy, dekoracyjne butelki, filcowe etui i ceramiczne kury🙂

Pozdrawiam,

MZ

Zdjęcia : Karol Wawrzykowski wawrzykowski.pl


3 responses to “Rustykalne ramki w akcji

Skomentuj

