Skrzyneczka na biżuterię


Witajcie,

dziś chciałam pokazać skrzyneczkę, którą zrobiłam przed świętami na zamówienie Panny B.

Wspólnie z Panną B. ustaliłyśmy, że skrzyneczka będzie prezentem dla Jej Mamy na święta. Ustaliłyśmy kolorystykę i wybrałyśmy motyw kwiatowy. Ja dodałam do tego jeszcze kilka swoich akcentów🙂

I tak powstała biała skrzyneczka, z różowym cieniowaniem, reliefami i wyściełana fuksjowym filcem w środku, aby skarby tam przechowywane miały komfort leżakowania.

Skrzynka początkowo była zrobiona z sosnowego nielakierowanego drewna. Pierwszym etapem było zdjęcie wszystkich metalowych części, następnie delikatnie poprzecierałam ją papierem ściernym, dzięki czemu zniknęły nierówności. Potem nastąpił długotrwały proces malowania skrzyneczki na biało. Użyłam do tego białej farby akrylowej. Malowałam zarówno zewnętrzną część skrzynki, jak i sam środek. Samo malowanie zajęło mi jakiś tydzień😀 Czekałam, aż każda warstwa wyschnie. A potem – zrobiłam przecierki bladoróżowym akrylem. Następny etap to reliefy, które oryginalnie były srebrne, ale poprzecierałam je na biało i różowo. Kolejny etap to lakierowanie – nakładanie kilku warstw lakieru zajęło mi jakiś tydzień. Ostatnim etapem było wyłożenie wnętrza skrzyneczki fuksjowym filcem i przytwierdzenie wszystkich metalowych części. I tak powstała skrzyneczka:

Pozdrawiam,

MZ


6 responses to “Skrzyneczka na biżuterię

Skomentuj

