Butelkowo – serduchowo – filcowo


Witajcie,

w zasadzie powinnam od tego zacząć przedstawianie swoich filcowych wyrobów – w końcu to serducho z filcu powstało jako pierwsza uszyta przeze mnie rzecz. Chciałam po prostu sprawdzić, czy igła mnie lubi i czy w ogóle moja cierpliwość zniesie długie trzymanie igły w rękach. Jakoś widać  miło nam było razem i dlatego od tego „projektu” wszystko się zaczęło…W dalszej kolejności była kurka i kogucik (które zaprezentuję pewnie za jakiś czas), filcowe koty, krowa, dostojny kocur, etui na telefon i jeszcze w planach wiele innych rzeczy… A wszystko w sumie zaczęło się od tego, że miałam w pokoju ową butelkę, którą pierwotnie zdobiło serduszko z piernika… Piernik wypierniczyłam i trzeba było coś zrobić w zamian..I tak oto powstało filcowe serducho…

I tak sobie pomyślałam, że w sumie fajnie by było także wykorzystać do dekoracji np. na wesele takie filcowe serducha…Może jako prezent dla gości filcowe serducha z monogramem, lub jako element dekoracji? Muszę nad tym pomyśleć 🙂

Do zobaczenia,

MZ

PS. Zapraszam do komentowania – może macie jakieś pomysły jak można wykorzystać filc w dekoracjach?

 

Zdjęcia – Karol Wawrzykowski wawrzykowski.pl

Skomentuj

