Prezent ręcznie robiony – obraz


Witajcie,

chciałam dziś zacząć wątek świąteczny😀 Rychło w czas…

Dziś o prezentach świątecznych. W tym roku postanowiła, na tyle ile mogłam, na święta dać jak najwięcej prezentów własnoręcznie robionych…Pierwszą osobą, która taki prezent dostała, była moja Mama. Od jakiegoś czasu podobają jej się obrazy strukturalne. Początkowo miałam zrobić trzy maki, ale ponieważ znalazłam na necie (bardzo mi przykro, ale nie pamiętam gdzie) obraz, który bardzo mi się podobał – zrezygnowałam z maków na rzecz kalii. Zainspirowana nim – stworzyłam trzy obrazy, które zapełniły pusta ścianę w salonie. Jak to wygląda? Oceńcie sami:

A tak powstawały moje kalie (faza praktycznie końcowa):

Pozdrawiam serdecznie,

MZ

Zdjęcia – niestety mojego autorstwa plus „małpka”


One response to “Prezent ręcznie robiony – obraz

Skomentuj

