Muzeum Powstania Warszawskiego – reportaż foto


Witajcie,

chciałabym dziś pokazać Wam zupełnie nowy dział… Zdjęcia wykonuję od dawna; moje dyski sa zapełnione od nadmiaru zdjęć nieobrobionych, pozostawionych na wolne godziny do obróbki…Te wolne godziny często nadchodzą, ale i tak wykorzystuję je w zupełnie innym celu…Ale czasami przychodzi taka chwila jak ostatnio, że po prostu zdjęcia nie mogły czekać. Dlaczego? Bo nie mogłam się oprzeć, by ich nie ruszyć.

Do Muzeum Powstania Warszawskiego wybierałam się z moim bratem od chwili, gdy tylko dowiedzieliśmy sie o jego istnieniu. Ale jak to zwykle w życiu bywa – ciężko było się zebrać do Warszawy. I w końcu udało mi sie wybrać na weekend do Wawy wraz z moim Karolem. I wspólnie, całą trójką, poszliśmy do Muzeum.

Ogólnie nie chcę się zbytnio rozpisywać, więc powiem krótko – polecam i to bardzo. Muzeum zrobiło na mnie ogromne wrażenie. A że temat Powstania Warszawskiego jest bliski mojej rodzinie, bo spora jej część brała czynny udział w walkach, to przeżycie było podwójne – w końcu opowieści nabrały realnych kształtów…

Specjalnie zdjęcia nie są podpisane – niech będą zachęta do obejrzenia Muzeum na żywo i odszukania prezentowanych miejsc.

 

Dziękuję za uwagę,

 

MZ

 

Zdjęcia – Marysia Zając 🙂

One thought on “Muzeum Powstania Warszawskiego – reportaż foto

Skomentuj

