Pudełko


Witajcie,

nie mam kiedy sfotografować nowości, które niedawno stworzyłam, zatem odgrzebałam zdjęcie zrobionego na zamówienie pudełeczka. Dostałam szare pudełko, w którym miał być wręczony prezent. I pełną swobodę twórczą. Miało po prostu być ciekawie…Pudełko w swojej surowości spodobało mi się bardzo, zatem wiedziałam, że należy tylko lekko go podrasować…Idealnie pasowała mi do niego bawełniana koronka, ale poszukiwałam jeszcze mocniejszego akcentu, niejako głównej ozdoby…I szuflada mojej mamy okazała się być nieoceniona. Znalazłam tam bowiem wielki guzik, który spełniał moje oczekiwania.  A wyszło właśnie tak:

Do następnego, a tymczasem – miłego weekendu🙂

 

Fot. Karol Wawrzykowski wawrzykowski.pl


Skomentuj

