Dekoracyjnie – butelki, słoiki i pierniki


Witajcie,

duża przerwa nie oznacza, że się lenie 😀 O nie 🙂 Poniżej prezentuję mój mały wkład w dekoracje na weselu. Miało być rustykalnie więc połączyłam siły z florystką Edytą Zając Chruściel z kwiaciarni Pokusa w Kielcach. Edyta zrobiła dekoracje kwiatowe, a ja resztę. W ruch poszły butelki po piwie (wspaniale sprawdziło się małe piwko Łomża), 3 rodzaje słoików na przetwory kupione w macro, ramki z ikei troszkę postarzone farbą, sznurki, koronki bawełniane i pomocne dłonie ukochanego, który pomagał w robieniu prawie 200 pierniczków, które ja przyozdabiałam…I tak powstało oto coś takiego:

A tu kilka zdjęć z przygotowań:

Dodam, że słoiki spełniały funkcję latarenek – były zarówno na stołach gości, jak i pary młodej. Postawiłam je na dworze na stolikach, gdzie goście chodzili przysiąść na papierosku i pogawędce. Postawiłam je na wszystkich parapetach, a nawet w łazienkach. Oczywiście wszystkie były zapalone przed przyjazdem gości (do słoików włożyłam 8h tea lighty).  Dodatkowo na stołach i parapetach porozkładałam także pierniczki jako ozdobę, a na serwetce przy nakryciu leżał piernik z inicjałami pary młodej jako prezent na podziękowanie za przybycie. Ramki na zdjęcia ze zdjęciami młodych stały przy dzbanie ze słonecznikami na recepcji, przy wejściu na sali. Tam także porozrzucałam pierniczki. Generalnie wszędzie, gdzie się dało paliły się świece w ozdobnych słoikach i swój zapach wydzielały pierniczki 🙂

Link do większej ilości zdjęć z tego wesela zobaczycie na blogu Perfect Moments TUTAJ

Link do ramek dekoracyjnych użytych w tych dekoracjach znajdziecie TUTAJ

Do następnego 🙂

Fot. Karol Wawrzykowski wawrzykowski.pl

3 thoughts on “Dekoracyjnie – butelki, słoiki i pierniki

    1. Hmmm…spróbuję opisać chociaż to zadanie trudniejsze od samego robienia kokardy. Mnie najlepiej wychodziło zawiązanie koronki na słoiku na supeł a dopiero potem składałam na pół pozostałe części koronki i zapętlałam, aż powstała kokarda. Następnie ją układałam i obcinałam końce by były równe. Powodzenia 🙂

Skomentuj

