Butelkowo


„W czasie deszczu dzieci się nudzą”, a dorośli nie :D, bo dekorują butelki, ramki, słoiki, pudełeczka, etc. I ja własnie dziś chcę przedstawić efekty nienudnej soboty 😀

Kilka miesięcy temu, podczas zakupów, moim oczom ukazały się świetne piwa – Łomża z szarobrązową etykietą w zwykłej, brązowej butelce. Trunek zakupiłam i poświęciłam się pijąc go dla samej butelki. Ale zanim została ona przyozdobiona minęło trochę czasu 😀 Właśnie wczoraj dorwałam butelkę, koronki, sznurki i guziki i stworzyłam trzy butelki, które już stoją na moim parapecie. Zazwyczaj moje wyroby trafiają od razu w czyjeś ręce, ale tym razem postanowiłam zostawić sobie kilka rzeczy do pokoju z wczorajszego popołudnia, w tym właśnie owe butelki.

Zapraszam do oglądania 😀

Fotografował – nieoceniony Karol Wawrzykowski 😀 :* Dziekuję 😀 I żeby się nie obraził – wrzucam jedno zdjęcie, nad którym debatowałam, czemu nie jest mi przydatne :D, aczkolwiek jest ładne 😀

Zdjęcia – Karol Wawrzykowski wawrzykowski.pl

Skomentuj

