Ceramiczna misa


Witajcie,

baaaardzo dawno mnie nie było i w związku z tym postanowiłam coś wrzucić. W sumie ostatnio mam bardzo mało czasu na „sztukę”, dlatego nadal moje ceramiczne wazony, obrazy, młynki do decupażu i inne bibeloty czekają cierpliwie, aż porządnie się nimi zajmę. Jednak jak mam tylko czas to coś tam dłubię. Dziś właśnie chciałam przedstawić efekt takiej dłubaniny, tym razem w czerwonej glinie podczas nieocenionych warsztatów, na które chodzę bardzo regularnie – jak mam czas 😀

Przedstawiam Wam misę ceramiczną, którą zrobiłam z myślą o sezonie pełnym pysznych owoców, które warto gdzieś umieścić. A taka misa jest dla nich idealna!  (a tak naprawdę – ćwiczyłam nową technikę obróbki gliny). Na żywo można się przekonać, że misa z czerwonej gliny wypalona w wyższej niż zazwyczaj temperaturze nabiera ciekawych cech akustycznych – uderzona krzyczy metalowym dźwiękiem. Tego przedstawić Wam nie mogę, ale zdjęcia chętnie pokażę:

Do zobaczenia wkrótce 🙂

PS. Zdjęcia autorstwa Karola Wawrzykowskiego wawrzykowski.pl

Skomentuj

