Kartki na dzień mamy (wiem, wiem… już był;)


Witajcie,

dzień mamy już mamy za sobą, ale u mnie pozostał po tym dniu ślad w postaci kartek na dzień Mamy. W tym roku dwie wersje – jedną tylko wrzucam, bo druga poszła do  mamy mojego przyszłego męża 😀 Tak więc – prezentuję karteczkę part 1 – Dla mojej Mamusi 😉 Motyw znany tym, co już gdzieś od początku widzieli co robię – maki. Uwielbiam maki i nie mogłam się oprzeć czarowi ich magii, symbolice jakże niedopasowanej do tegoż święta…A tak na prawdę – maki wychodzą mi najlepiej 😉 Generalnie kwiaty to nie moja bajka, więc zabrawszy się za malowanie kartek na dzień mamy miałam wielkie obiekcje – czyż zdążę na czas (była gdzieś 21, przeddzień dnia matki i chyba tylko cud sprawił, że udało mi się w przeciągu niecałej godziny zrobić aż dwie kartki – w tym również róże, które nigdy mi nie wychodziły). Udało się 😀 (chyba;)

Makowe kartki – kartka A4 złożona na pół, akwarele, woda, pędzle i samozaparcie – wszak musiały być na kolejny dzień gotowe 🙂

PS. A co do drugiej kartki – niebawem się powinna pojawić 😀

PS. 2 A co do decoupagowych ramek, młynków, butelek, obrazów, ceramicznych wazonów, mis i innych ręcznych robót domowych – też się pewnie niebawem pojawią na blogu 🙂 Także zapraszam do obserwowania 😀

Jedna uwaga do wpisu “Kartki na dzień mamy (wiem, wiem… już był;)

Skomentuj

