Decoupag’owe ramki


Witajcie,

z wielu powodów, w tym z powodów chorobowych, blog na kilka tygodni zamarł, co nie oznacza, że umarł całkowicie… Nadal jestem w trakcie tworzenia, choć z ww powodów musiałam kilka projektów odłożyć (na decupażowe fantazje czekają ramki, młynek do kawy, butelki po piwie i słoik po oliwkach, drewniane pudełko i kilka jeszcze drewnianych cosików plus obraz na płótnie, który się kończy, ceramiczna waza na owoce, a także ceramiczny ażurowy wazon(!). Więc w przeciągu kilku dni/miesięcy/lat ww rzeczy pojawia się na blogu…

Dziś chciałam zaprezentować DECOUPAG’owe RAMKI.

Pewnego dnia spojrzałam na ścianę – wisiały tam drewniane ramki kupione w ikea, które w zasadzie już po wielu latach wiszenia wyglądały mało atrakcyjnie…A że byłam w stanie głębokiego wizjonerstwa decupażowego miałam wizję – ramki te będą piekne! I czym prędzej je zdjęłam, wyszorowałam i zaczęłam malować białą farba akrylową. W czasie schnięcia drewna szukałam wzoru z serwetek, który pasowałby do otoczenia. Najbardziej mi przypasowały małe różyczki (nawiasem mówiąc – nie znoszę róż, ale w decu najbardziej one mi odpowiadają). Ramki zostały pokryte dwa razy białą farbą, nałożyłam na nie wzory, pomalowałam lakierem, odczekałam aż wyschną, w miejscach, których wyciąć nie mogłam – pomalowałam białą farba, aby tło serwetki nie odróżniało się od ramki. Pomalowałam lakierem, poczekałam aż wyschnie i sfotografowałam:

Ramki są tylko delikatnie zdecupażowane – jestem za prostotą, dlatego nie dodawałam udziwnień, dodatkowych dekoracji, cieni, ani nic z takich rzeczy…Może w ramach ćwiczeń zrobię to przy kolejnych ramkach, które czekają w kolejce na to, abym się nimi zajęła…Być może wkrótce dam na bloga więcej moich efektów prac decu🙂

Tymczasem życzę przyjemnego wieczoru🙂


3 responses to “Decoupag’owe ramki

Skomentuj

