Tancerzy ciąg dalszy


Witajcie,

 

baaardzo dawno mnie już nie było i jak tylko złapałam chwilkę wolną tylko dla siebie – działam 🙂

Dziś wrzucam parę tancerzy – bo jak już pisałam wcześniej – temat mi bliski i chętnie maluję coś, czego w rzeczywistości nie potrafię zrobić 😉

Taki obraz chciałam namalować już od dawna, ale odważyłam się na niego ostatnio i wbrew moim obawom – powstał szybko i bezboleśnie…

Oto efekt:

Tango – akryl na papierze

 

Niestety, zdjęcie nie jest dobrej jakości, przez co widać odbijającą się lampę błyskową. W rzeczywistości wygląda to o wiele lepiej…Pomyślę może nad skanem…

 

Pozdrawiam,

 

MZ

Skomentuj

