Kobieta z czarnym kotem


Witajcie,

wczoraj postanowiłam namalować akt kobiecy – nagie plecy, których jedynym ozdobnikiem będzie tatuaż… Początkowo miał to być ogromny tatuaż, jakiś tribal czy coś w tym rodzaju. Jednakże ostatecznie na kobiece plecy trafił – kot. I to nie bylejaki. Dawno temu znalazłam takiego kotka na internecie na czyimś ramieniu i tak mi sie spodobał, że trafił gdzieś na dysk. I kiedy wczoraj szukałam wzoru tatuażu Karol przypomniał mi o tym kociaku. I w efekcie – wyszło to tak:

Kobieta z czarnym kotem, akryl na papierze

Dziś planuje dokończyć jeszcze „obraz” z wczoraj, ale najpierw lecę robić pyszne gofry🙂


4 responses to “Kobieta z czarnym kotem

  • Obserwatorka

    Średnio mi się podoba ta praca. Zarys wygiętego kręgosłupa nie pasuje, do dziwnego wcięcia w „tali”. Za wysoko to wcięcie – nieproporcjonalnie. Kształt pośladków…światłocień – nie najlepiej to wygląda po prostu🙂 Ciało nie jest płaskie więc nakładając coś na nie – tatuaż trzeba mieć na uwadze jego krągłości.
    Powodzenia w pracy!
    (Moj komentarz nie jest złośliwy, tylko szczery aczkolwiek subiektywny )

  • Szalony Kapelusznik

    Świetne:)

  • js

    mam prawie takiego samego kota dokladnie w tym miejscu i mam ciemne wlosy za ramiona jak na obrazku🙂

Skomentuj

