2 w 1


Witajcie,

 

ostatnio miałam mało czasu na malowanie. Czekałam cały tydzień, aby zasiąść w niedziele i w końcu coś stworzyć. Miałam nawet dokładne dane, co chcę namalować…ale jak na złość -nie mogłam się wczoraj odnaleźć z weną i zamiast jakiegoś dzieła, powstały dwa gnioty, które tylko sprawiły, że paczka papierosów szybko się skończyła. Ale za to dziś coś tam dłubie od 3 godzin i może nawet coś zamieszczę z tego wkrótce.

 

Dziś chciałam pokazać coś, co było faktycznie pierwszym obrazem, który powstał. Pierwsi ludzie, jacy znaleźli się na białej kartce papieru. Ostatniej kartce do malowania „na mokro”, jaka mi pozostała z dawnych czasów. I choć zdaję sobie sprawę z niedociągnięć, i choć obraz w zasadzie powinien być poprawiony – i tak mam do niego wielki sentyment. Z dwóch powodów – uświadomił mi, że powinnam malować (i jak wiele pracy przede mną) i odzwierciedla to co kocham – taniec. Nieśmiało pląsam sobie na parkiecie, a nawet znam już jakieś kilka układów tanecznych, to jednak marzę, by tańczyć tak jak na tym obrazie – z pasją, lekko, ale pewnie… I tak ten obraz symbolizuje dwie pasje – malowanie i taniec. Obie mają ważne miejsce w moim życiu i obie są początkiem, nieśmiałym, przed zmierzeniem się z listą spraw do załatwienia. Początkiem wielu pasji, jakie we mnie drzemią…

Panie i Panowie – przed Państwem – Tango w wykonaniu – moim;)

Skomentuj

