Inspiracje reklamą


Witajcie,

dziś chciałam przedstawić „obrazy” inspirowane reklamami. Podkreślam – inspirowane, nie kopiowane. Zawsze podpatrując jakieś zdjęcia, obrazy, rysunki, motywy tylko lekko czerpię z nich pewne motywy. Czasami jeden „obraz” to pięć różnych inspiracji – z jednego wezmę rodzaj fryzury, z innego motyw sukni, kolejny dostarcza mi pomysłu na ogólną kompozycję, etc. Często wiem, co chcę namalować i szukam tylko detali, które chcę oddać na papierze (np. w jednym z obrazów bardzo chciałam zawrzeć motyw pawiego pióra i szukałam tylko piórka).

Dziś przedstawiam motyw reklamy. Jeden z nich to słynna reklama perfum Chanel No. 5 z piękną Nicole Kidman i oszałamiającym dekoltem na plecach, na których prezentuje sie wisior z logo No.5 – od zawsze bardzo podobało mi się to zdjęcie z wielu względów. Przede wszystkim uwielbiam odkryte plecy i ten motyw gdzieś często maluję🙂

Druga reklama to Kate Moss i Dior.

Zapraszam do oglądania :

Kobieta, akwarela na papierze 300g/m2 24×32 cm

Kobieta w cylindrze, akwarela na papierze 300g/m2 24×32 cm



Skomentuj

