Biało – czarna seria


Uwielbiam biel, czerń i szarość. Dlatego pewnie moja przygoda zaczęła się od rysunku. Szkicowałam – od butelek, jabłek, po zwierzeta i ludzi. Bałam się farb. Ale sięgnęłam. Wiele lat po tym, jak ostatni raz w mojej ręcę ołówek coś naskrobał.

Zaczęło sie od tancerzy… czyli od niespełnionej pasji, którą dopiero od niedawna realizuje z K., który jakims cudem też lubi zajęcia z tańca towarzyskiego..A że kocham tango – było jako pierwsze… Ale jeszcze nie zostało sfotografowane po poprawkach, które musiałam nanieść.

Dlatego wrzucam dalszą część:


Skomentuj

