Zapowiedź nowego działu


Witajcie,

ostatnio zaczęłam szyć! Ci, którzy mnie znają wiedzą, że to fenomen. Bo jakkolwiek wszystko co się ręcznie wykonuje jakoś mi szło, to igła w mojej ręce to była rzadkość. A tu proszę – pokonałam swój lęk przed szyciem i ogólny brak zainteresowania igłą i nitką i dałam się ponieść wyobraźni. Bo faktycznie – od dawna miałam w głowie masę projektów, ale właśnie związanych z szyciem. Na szczęście w miarę nauczyłam się podstaw, przypomniałam sobie wszystkie zasady użycia igły i wdałam się w romans z filcem. A oto wyniki tego randkowania:

Pokrowiec na mp3 – szyty na miarę 🙂 dla mojego Karola

Pomyślałam, że skoro ma to być pokrowiec ma mp3 to warto dodać mu muzycznego charakteru 🙂

A już niebawem – reszta moich rózności filcowych, ale i ceramiki ciąg dalszy 🙂

PS. Dziękuje Kochanie za zdjęcia 😀

 

Fot. Karol Wawrzykowski wawrzykowski.pl

4 uwagi do wpisu “Zapowiedź nowego działu

Dodaj komentarz